czwartek, 24 marca 2016

DIY - Wielkanocne i wiosenne długopisy, rękami dziecka



Potrzebujemy:

* długopisy, ołówki itp.
* kolorowe taśmy samoprzylepne (ostatnio dostępne w wielu miejscach. Moje są z marketu na L ;))
* klej magic
* sprężynki wyjęte z długopisów
* Piankolina (piankowa ciastolina)
* włóczka
* koraliki czarne (oczy), białe/różowe (nosek królika)
* filc w arkuszach: czerwony (nogi i dziób kurczaczka), biały/różowy (uszy królika)
* karton
* wstążki
* nici + igła
* przydatna jest plastikowa igła dla dzieci


Piankowe kwiatki, jaja, kurczaczki itp.
 
Najlepiej poczekać z używaniem długopisów, aż piankolina dobrze wyschnie i stanie się leciutka (ja zostawiłam ulepione ozdoby, w pozycji leżącej, przez noc). Inaczej sprężynka może się wygiąć.

 Pomponowy kurczaczek i zajączek

 Jak zrobić pompon z włóczki:



Króliczka na tasiemce, poczatkowo Ulka potraktowała jako wielkanocną branzoletkę ;) Jednak jego miejsce docelowe to długopis.

Na koniec kilka fotek z fabryki, gdzie pracują małe, polskie rączki. (Hand)made in Poland ;)







 Pozdrawiam
Wasza ATKA :)

13 komentarzy:

  1. No, no - szał twórczy normalnie :) Nie wiedziałam nawet, że takie piankowe coś istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jest jakiś bum na te ciasto-plasto masy, ale rzeczywiście są świetne. Nie brudzą rąk, przyklejają się łatwo do wielu powierzchni, a jak wyschną są leciutkie, miękkie ale nie zachowują ulepiony kształt :) polecam

      Usuń
  2. Alez cudne te twoje maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne maluszki i do tego jakie zdolne Suuper :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha 😀 z tymi zdolnościami to mama musiała pomagać 😉 ale chęci mają i są wytrwałe więc sporo też zrobiły same.

      Usuń
  4. Pomysł można wykorzystać przy różnych okazjach:długopis z kwiatkiem jako prezent od przedszkolaka np. dla cioci.Kolejny udany eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy pomysł. Widziałam ta "piankę" chyba czas się w nią zaopatrzyć, bo moje maluchy bardzo lubią takie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne wykonanie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie